Vad kan vi hjälpa dig med?

Se din orderstatus

Kolla var din order är och se förväntad leveranstid

Returnera dina varor

Om du vill utnyttja din ångerrätt kan du göra det här

Reklamera på ditt köp

Om en vara saknas eller är defekt kan du uprätta en reklamation

Annullera ditt köp

Om du vill annullera din order kan du göra det här

Hitta våra kontaktuppgifter
Tilbage
För att vi ska kunna hitta informationen måste du ange ditt ordernummer och antingen telefonnummer eller e-postadress på ordern.
Ditt ordernummer hittar du på din orderbekräftelse, faktura eller följesedel

Vanliga frågor

Kan jag själv hämta upp mina varor?

Nej, dessvärre vi har inga fysiska butiker där du kan hämta upp dina varor. Men du kan beställa dygnet runt på vår hemsida.

Vad gör jag om jag ångrar mitt köp?

Har du ångrat ditt köp och returrätten inte löpt ut kan du skicka tillbaka din vara här. Har vi fortfarande inte skickat din order kan du be oss makulera din order.

Kan jag ta bort en vara från min lagda order?

Om varorna inte skickats ifrån vårt lager kan du kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig att ta bort produkten från din order. Kontaktar oss här

Vad gör jag om jag har tagit emot fel vara?

Om din levereras inte innehåller de produkterna du har beställt kan du kontakta oss här så ser vi till att rätt produkt blir skickad till dig.

Kan jag lägga till en artikel på en lagd order?

Nej, vi kan inte lägga till produkter på en order som är lagd.

Vad gör jag om jag upptäcker ett fel eller en skada på min produkt?

Skulle du upptäcka ett fel eller en skada på din produkt upprättar du enkelt ett reklamationsärende här

Kan jag köpa på faktura om jag har ett företag?

Ja, du kan välja faktura som betalningsalternativ när du handlar av oss.

Kan jag se om mitt paket är skickat?

Ja, du kan följa ditt paket hela vägen fram till din dörr här

Kan jag ändra leveransadress, telefonnummer eller e-mailadress?

Om din order inte är skickad kan vår kundtjänst hjälpa dig att korrigera viss information. Du kan kontakta oss här. Leveransadress kan inte ändras på ordrar som betalas med faktura.

Kan jag ställa frågor om ett pågående ärende?

Ja, du kan alltid kontakta oss angående dina pågående ärenden här

Kontakta oss

Försäljning

Få hjälp INNAN du köper
E-post
[email protected]
Vi svarar på e-postmeddelanden kontinuerligt, och senast inom 72 timmar

Kundservice

Få hjälp EFTER ditt köp
E-post
[email protected]
Vi svarar på e-postmeddelanden kontinuerligt, och senast inom 72 timmar

Typisk toppbelastning på telefonen

09-10
10-11
11-12
12-13
13-14
14-15
Lång
Kort